16 Ağustos 2016 Salı

Güzelleştiğim O Yaz - Jenny Han - Kitap Yorumu




Kitabın Adı: Güzelleştiğim O Yaz
Orijinal Adı: The Summer I Turned Pretty
Yazarı: Jenny Han
Yayınevi: Artemis Yayınları
Sayfa Sayısı: 255

**YORUM**
Kitap Canavarları ile Blog Turu'ndan herkese merhaba. Yaz ayında yaz temalı bir kitabın turuyla karşınızdayız. Kışın okusaydım büyük ihtimal yaza olan hasretimden yakınır dururdum. O yüzden bu şekilde olması güzel oldu. Üstelik kitap kalınlığı çok fazla değildi. Daha önce bahsettiğim gibi gözlerimde olan problemden dolayı kalınlığın fazla olmaması çok yormadı beni. Tabii akıcı oluşu önemli bir konu ve kitap akıcıydı.

Konumuz Belly'in diğer yazlara göre güzelleşmesi ve diğerlerinin ilgisini çekmeye başlaması. Büyük bir etki bırakan bir kitap olmadı benim için. Okurken keyif aldım. Büyük bir beklentiyle okumazsanız size de keyif verecektir. Ayrıca güzelleştiği kısmı sadece büyüdüğü için yaşadığı birkaç değişiklik. Yani bir ameliyat ile güzelleşme söz konusu değil.

Yaz ayı diye çok bahsettim ama kitap sadece yazdan bahsetmiyor. Aynı zaman da bir çok flashback sahnesi var. Ben anıları okumayı her zaman çok sevmişimdir. Karakterlerin iç dünyasına biraz daha giriş yapmış gibi oluyorum. Onları daha fazla tanıyorum.

Bir de çoğu kişi gibi ben de sevemedim kapağı. Yani orjinal kapağını görüp, yazın ve gençliğin o cıvıl cıvıl havası, renkliliği varken Türkiye versiyonunu pek sevemedim. Şimdilik benden bu kadar. Bir sonraki kitap turunda görüşmek üzere. :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder