12 Temmuz 2015 Pazar

Hayallerim Ruhumu Öpüyordu - Necdet Akkan

Hüzünlendiğim, tebessüm ettiğim, sinirlendiğim ve çok olmasa da arada şaşırdığım bir kitaptı. İlk sayfalarından bu çiftin sonunun nasıl bittiğini tahmin edebiliyorsun. Gerçekten çok aşık ve pes etmeyen bir Kerem okuyacaksanız. Isabel'e olan aşkı ve sevgisi yüzünden "böyle erkekler var mı?" diye düşündürdü bana. İlk görüşte aşık olduğu kadına o kadar bağlanıyor ki gördüğü ilk günden beri aklından onu çıkartamıyor. Isabel'in bir sonra ki gelişini dört gözle bekliyor. Ve her salı bu çiftin aralarındaki günden güne yakınlaşmalarını ve tatlı sohbetlerini okumak kalıyor bize.

Ama gel geleyim kızımız beni çok sinirlendirdi hatta çıldırttı diyebilirim. Bir yakın bir uzak tavırları, Kerem'i süründürmesi ve daha birçok sinir bozucu davranışı oldu. Hatta Kerem'in, Isabel'in peşini bıraksın istedim. Gerçi sonunda her şeyin bir açıklaması oldu ve Isabel'e yumuşadım. Ama kitabın sonuna gelene kadar daha çok şey var.

Kitapta sevmediğim şeyler oldu mu? Evet, oldu. Hemen hemen çoğu cümlede "A!" geçmesi itici geldi bana. Kapak daha güzel olabilirdi ama kitaba uymuyor desem yalan olur. Ama rengi gerçekten çok hoş. Mor ve tonları zaten en sevdiğim renkler.

Bazı olayların gereksiz uzatıldığını ve eklenmemesi gereken sahneler olduğunu düşünüyorum. Bir yere bağlanmasını beklediğim şeyler sonuçsuz kaldı mesela. 

Bu zamana kadar o kadar sade dillerde kitap okumuşum ki bu kitabı okuyunca bir süre kendime gelemedim. Sıkıldım ve bitsin istedim. Ama bir süre alışınca meğer sorun bendeymiş dedim. :D Bu tamamen kitabı kötülemek değil benim sade dilde kitaplar okuduğum demektir. Yani ben öyle düşünüyorum. Ve kesinlikle okurken yazarın ne kadar kültürlü biri olduğunu göreceksiniz.

Sonunda çok şaşıracaksınız diyemem. Belki beklemediğiniz bir son olabilir. Mesela ben daha farklı bir son düşünüyordum. Tüm bunların dışında romantik sevenlerin mutlaka seveceği bir kitap. Buram buram aşk kokuyor her sayfasında.

Bilgisayarım bozulunca yorumları telefondan girmek zorunda kaldım. :( Yaz tatili gelsin diye can atıyordum ama aksilikler bir türlü peşimi bırakmıyor. Şimdilik bu kadar, başka bir kitap yorumunda görüşmek üzere. Herkese bol kitaplı tatiller. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder